Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Sofia - 5 februari 2009 21:06

....av denna veckan. Längtan till helgen är stor. Ändå har det varit en bra vecka. Inte på frisk-sjuk-fronten hemmavid i och för sig. Elin o Ulf är fortfarande dåliga och hostan håller dem vakna om nätterna.


Jag har under arbetsdagen suttit och letat efter "diffar" i bokföringen för en kunds räkning och gissa om jag blev GLAAAAD när jag till slut hittade den (speciellt som det är bokslutsmånad). Sån't stärker och dagen känns så mycket bättre.


Nu sitter vi framför "Lyxfällan" och trots att vi drömmer om lottovinster och Triss-skrap känns väl livet rätt ok om man jämför med dessa stackars människor. Hur lyckas de ha absolut noll koll?


Kvällens löparrunda gick hyfsat trots att jag kände orken tryta på slutet.. Men efter en lunch bestående av en skål keldasoppa med keso o kokt ägg kan man kanske inte vänta sig ngt annat ; )


Det känns KUL att gå till jobbet i morgon. Trots att det strular med vissa saker reder jag nog ut även denna månads "momsar". Kanske jag t.o.m kan fråga efter fler uppdrag? Milda makter - skrev JAG det?


PS. Om ngn vänlig själ kan hjälpa mig att rotera bilden så den stannar så vore jag glad. Har roterat den i "anpassa dina bilder" men det funkar ju inte...?


Godnatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards