Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Sofia - 9 februari 2009 18:42

...i februari! Anledningen till att jag (som helst av allt skulle kunna tänka mig att flytta till varmare breddgrader 3/4-delar av året) älskar snö när vi kommit en bra bit in i februari är ju att den snart ändå försvinner - den KAN inte ligga så länge till (max en månad). Ja, visst låter det optimistiskt. Det luktar vår nu och alla snöflingor i världen samlade på Renstigen kan inte lura mig - det blir vår....snart!


Hemma nu efter en tuff dag - timmarna har gått rasande fort och jag känner mig trött, frusen och hungrig. Helst av allt skulle jag vilja lägga mig badet men tiden räcker inte till allt..... Nu ska det bli "Mammagrynsgröt" och stekt ägg till Elin, David, Ulf o mig innan vi sätter oss framför TV-programmet "Stormen". Nej, barnen får inte se det - de ska sova!!! Johanna är fortfarande hos farmor och farfar o vilar upp sig. Hon är något bättre idag, tack-o-lov.


Hej svejs!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards