Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Sofia - 20 mars 2009 19:18

Fredag = "Fri"dag! Fantastiskt att man kan känna sig så oövervinnlig och att alla problem blir microskopiska en sådan här dag. Beröm på jobbet och allt är bara så bra.....


Hade gärna kollat in dagens AfterWork på Hotell Högland där Pernilla Andersson (Dregens flickvän) skulle uppträda men inte idag. Håller på att förbereda "Tacos a' la Sofias fantasi" och snart är det Let's dance-final. Det är inte mycket som går upp emot det.


Inga plikter har jag heller ikväll förutom att vara en social och trevlig mamma/sambo (vilket jag förhoppningsvis klarar) för min älskade mamma passade på att stryka och göra huset rent medan hon passade barnen igår.... Lycka!!!


Ha en riktigt fin fredagkväll alla som möjligtvis läser!!


PS. Lycka till Alling, Magnus o Bagge - kan inte välja vem jag vill ska vinna... det kvittar - ni är så härliga alla.....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards