Alla inlägg den 19 april 2009

Av Sofia - 19 april 2009 20:48

Ja, det är alldeles fantastiskt att man helt utan utbildning och helt utan ersättning har ett alldeles eget fritidshem. Undra om det är lagligt över huvud taget. Visst är det trevligt och väldigt kul att våra barns kompisar med FÖRDEL vill vara här men ibland blir det helt enkelt lite stimmigt.... Till förmiddagsfikat då vi för övrigt var lite sociala och hade bjudit farmor/farfar satte jag säkert säkert fram 8 saftglas och då var "bara" 3 barn våra....


Annars har det känts som en helt vanlig vardag eftersom jag jobbade hela eftermiddagen. Var så trött när jag kom hem (man ska enl boken vila på 7:e dagen) men efter energikick bestående av avacado o stekt ägg så är jag på banan igen. Nu är det väl bara en härlig stund med Micke Blomkvist o fröken Salander som återstår..... 3:e boken snart slut! Varför skulle Stig Larsson dö???? Hade velat läsa så mkt mer av honom.

Godnatt!!


PS. Susanne!! Alla biljetter till Coldplay's konerst den 22 aug var slut (kollade Ticnet idag). Attans vad besviken jag blev. Ngt annat kanske? Kram

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards