Alla inlägg den 27 april 2009

Av Sofia - 27 april 2009 18:54

Medan pannkakssmeten "sväller" en halvtimme o David o Stella ligger i badkaret o blir rena kan jag ju uppdatera dagen.. Sammanfattningsvis var perioden 8.00--17.15 helt ok! Varken mer eller mindre.


Sedan jag kom hem har jag inte gjort ett smack - jo, läst reklamen, dagens tidning, något kapitel i sista boken av Stig Larssons triologi... Nu ska jag steka plättarna (tar c a en halvtimme) med dubbel sats. Så lite nyttigt blev det ju oxå ; ) Nyttigt o nyttigt - ja, ja - bukfylla är ju ett annat ord!


På tal om Stig Larsson. Tycker det är så himla synd att han skulle gå å dö - har säkert skrivit detta förr men oj!!! vad jag skulle vilja ha läst mer av honom. Hörde av en jobbarkompis idag att han tydligen hade påbörjat en fjärde bok... Arvstvister o skit om detta tydligen! Han var visst inte gift så sambon fick inga slantar. Japp, ytterligare ett skäl att äkta sin hälft. Tänk om JAG blir en känd författarinna - ja, ni kanske skakar på huvudet bakom skärmarna men OM!!!! Hoppet lever, så även drömmen!!!


Hörs!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards