Alla inlägg den 28 april 2009

Av Sofia - 28 april 2009 19:40

....har jag ingen... Har kompisar o kollegor som har ett elände nu på våren. Att man slipper det kan man ju tänka på när det är lite motigt. Idag har det varit segt - i varje fall fram till lunch. Beslöt mig för att äta torsk med äggsås på stadens enda hotell och oj, vad gott det var. Dessutom är ju fisken lovlig nu igen. Det råder tydligen delade meningar om detta men jag hörde det på radion. Vi är ju ingen fiskfamilj direkt (=läs alla utom jag ogillar denna föda). Med andra ord gäller det att passa på när tillfälle bjuds. Dyrt med lunch ute förvisso men en vardagslyx jag gärna skulle unna mig oftare.


I morgon ska Johanna o två av hennes klasskompisar praoa i Lövhults stall resten av veckan. De har frågat o fixat helt själva och jag är enormt stolt över det. I den åldern hade jag ALDRIG gjort ngt sån't. De ska dessutom sova över i stallet så hallen är full med packning - sovsäck, ridkläder, kylväska etc. När det gäller hästar FINNS det verkligen inga problem för tösen och denna energi smittar faktiskt av sig. Nu blev jag helt enkelt sugen på att stryka en tvätt som hängt ute (xtra skrynklig o hård)... Det var ljug men dock tvunget!

God kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards