Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Sofia - 4 maj 2009 19:28

..har Elin o jag gjort idag! Hon förkyld - ont i halsen o feber. Jag - ont i huvudet o värk i hela kroppen. Igår kväll frös jag och paltade på mig hela husets filtar. Solfrossa, begynnande influensa - vet inte riktigt. Men att sova nästa hela dagen har gjort susen i varje fall.


Även Johanna kom hem från skolan med huvudvärk så nu lär det väl gå ett varv igen. Anmäla VAB, begära VAB, intyg från FK för att sändas med till skolan, skicka in till FK... kunde kanske tenta i dessa rutiner - skulle garanterat få MVG.


Ser fram emot kvällens "inför Eurovisionsschlagerfestivalen". Att titta på spektaklet intresserar mig inte så mkt (brukar va' ganska segt) men det är ändå lite spännade att se vårt bidrags motstånd/konkurrenter/ev. vinstchans. Har ju inte hört alla låtar men Norges låt är grym. Lite skoj är det att höra hur totalt olika åsikter panelen har.

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards