Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Sofia - 5 maj 2009 20:07

Öppna en makrillburk i tomtsås - finfördela (väldigt noga) makrillen, blanda med keso, liten riven ost + hackade tomater. Blanda med kokt pasta, gratinera tills yta uppstår!!


Ungarna åt hyfsat vilket jag absolut inte trodde. När vi ätit klart förklarade jag att de ätit fisk (hi, hi). Deras miner var betalbara - tyvärr inte dokumenterade på bild. Jag brukar inte va så nojjig med vad de äter men att få i sig lite Omega 3 gör kroppen överraskatglad!! Elin o Jois är bättre vilket betyder att de ska till skolan o jag till jobbet i morgon. Resten av veckans kvällar är fulltecknade. Dagisfest i morron kväll. Torsdag - fest i Davids klass (1A), dessutom Jois 13-årsdag!! Till helgen blir det fest för henne med hela släkten.


Jag  har fortfarande förtvivlat ont i mina axlar och värken strålar upp i nacken. Känns som nackspärr - satt väl i solen och blev varm medan ryggen var kall - möjlig förklaring.


Nu återstår bara kvällsläset med David o Elin - sen är det kudden som gäller!!

Godkväll

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards