Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Sofia - 9 juni 2009 19:04

30+ fortfarande - kom ihåg det!! Man sätter hela tiden fram positionerna. När man fyllt 40 tycker man inte det känns så gammalt för att då är det 10 år kvar till 50 o.s.v Jag har t.ex aldrig tyckt mina föräldrar är speciellt gamla o ändå är de 32 resp. 35 år äldre än jag. Det beror på hur man känner sig. Jag känner mig ung trots att jag nu passerat 39 år!!!


Fyll inte livet med år - fyll åren med liv!! Visst är det så! Det känns verkligen som att jag gör det. Först jobba med nackspärr (är dock bättre). Bjöd på tårta till kollegorna o de sjöng för mig. Eftersom det finns många som verkligen har sångröst lät det jättefint!! Efter jobbet köpte jag examenskläder till Johanna. Två stora kors i taket - lyssna här nu - vit tunika, vita tights, vita KLACKSKOR!!! Kanske huvtröjs- o mysbyxperioden är över? Hem - steka pannkakor till Elins tflykt/skolresa i morgon. Samtidigt vill jag hinna med att testa min födelsedagspresent - en stegräknare o naturligtvis blogga. Klockan bara går...o tiden försvinner!! Nu ska vi äta tårta - gjord av Johanna!!


Tack för alla fina kort, mejl o mess idag! Det värmer en tant!

Kram

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards