Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Sofia - 18 juni 2009 19:00

Färskpotatisen kokar på spisen, gratängen med ytterfilén är snart klar. Senaste inköpta CD'n "Absolute Summer 2009" spelas o jag har gått på semester. Den där känslan av att "allt ligger framför mig" - en outforskad sommar och jag ser bilder av sol, strand och sköna dagar framför mig.


Jag hade ju onekligen sett att jag fått 4 veckor på raken men av olika anledningar har jag valt att dela upp ledigheten. 2 veckors semester, 2 veckors jobb och sedan 2 veckors semester igen. För min själ och mitt sinne är det kanske bra.....inte fullt så jobbigt att gå till arbetet efter 2 veckor som efter 4...ångestkänslor!


Jag hoppas sååå att solen vill visa sig när vi campar på Skrea. Vattnet lär ju inte vara badbart men å andra sidan brukar jag ju inte sysselsätta mig med det om lufttempen understiger 30 grader. Huvudsaken är att det inte regnar!!


Hur ska jag klara mig i två veckor utan att blogga? Kan man ha med sig datorn kanske....? Nej det kan man INTE då man förbjudit sina barn att vidröra datorer på semestern...

 Ha en go kväll!!


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards