Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Sofia - 23 juli 2009 19:25

..helt själv o utan att någon håller i mig!

Sagt av Stella idag o det stämmer. Självklart har jag hjärtat i halsgropen när hon ska stanna men så är det väl att vara mor. Lilla Stella - på något sätt känns det som om just hon är för liten att lära sig det. Är det bara för att hon är minst? Det har varierat i åldrarna då barnen har tagit sina första tramp utan stödhjul.


Minns hur vi trälade med Johanna strax efter att hon fyllt 5 år. Hon tittade mest på blommorna i trädgårdarna o var inte ett dugg intresserad. På hösten däremot satte hon sig bara o cyklade iväg. Elin var 4 år och David endast 3 år. Ofattbart liten tyckte jag att han var då. På den tiden bodde vi i ett radhusområde där inga bilar existerade - tur var väl det?


Det är Ulf som halvsprungit bakom Stella o lärt henne - det är verkligen hans förtjänst att hon idag for iväg för egen maskin. Vi halvsprang bakom o var stolta som tuppar. Jag försökte ta lite kort oxå... Inte lätt - hon cyklade ju ur bilden hela tiden ; )


God kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards