Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Sofia - 3 augusti 2009 19:23

Stella fick tillbaka sin feber i natt vilket innebar att jag var hemma med henne idag. Å min kollega vilken jag ska "lämna över" till hade fixat barnvakt o allt. Det känns som om hon får trixa rätt bra utan ytterligare hinder men som sagt - det blir aldrig riktigt som man tänkt...


Stella hade feber några nätter förra veckan o hon var varm när hon kom i fredags. Sedan blev hon pigg och jag tänkte inte så mycket mer på det. Hon fick alvedon vilket hjälper men det klart - dagis är ju otänkbart.


Tja, har tillbringat delar av dagen med att kolla på gamla videofilmer från familjearkivet. Barnen tycker det är så skoj att se sig när de var bebis, 1 år, 2 år etc. Tur att farfar har haft så mycket energi under åren så alla ungar är "dokumenterade". Borde väl fixa över videobanden till CD-skivor för framtiden. Vem vet om barnen annars kan se dessa filmer när de blir vuxna?


Godnatt!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards