Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Sofia - 14 augusti 2009 17:29

Satte för en stund sedan handen rätt in i en rejäl nässla. Skulle till kvällens grill plocka upp några rödbetor (har sett ett sån't gott recept med rödbetor o fetaost). Aj, aj, aj vad ont det gör!!! Hela handen är prickig.


Annars har dagen rullat på bra. Pratat med kunder o sagt att jag ska sluta. De tycker att det är tråkigt och på sätt o vis är det ju väldigt skönt att höra. Vore värre om de sa. Nämen va kul!! ; )


Sedan blev det fisksoppa till lunch på Hotell Högland. Väldigt väldigt gott! Det heter "lättlunch" när man bara äter soppa o inte varmrätten men jag undrar just hur "lätt" den soppan är?? Känner mig fortfarande mätt o nu är kl. 17.30??


Ja, hela veckan har varit bra - kanske man alltid skulle vara två när man jobbar, Anna? Fyra ögon är ju inte så dumt när man letar diffar.... ; )


Nu ska jag gå o hämta Stella. Hon är hos grannen o dagiskompisen Robin och det är väl dags att kalla in skocken till fredagsmys!! Ulf hade lånat "Vi hade i alla fall tur med vädret 2" så det blir en familjekväll framför DVD'n.


Kramis alla bloggläsare!






Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards