Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Sofia - 31 augusti 2009 21:17

Sammanfattningen av denna dagen är just tågresa o kurs! Det är INTE smidigt att ta sig från Nässjö till Göteborg. Med tanke på att vår stad är en järnvägsknut.... 3 h tar det - byte i Falköping. Men det är ju miljövänligt ; )


Väl framme fick vi ta en taxi till Västra Frölunda där kurslokalen låg. Kursen - bra men lite lågt tempo. Detta system liknade det "kylsystem" vi använde på Kylteknik/Elajo och gissa om jag är glad för det. Kan ju massor redan - precis hur man bygger upp systemet. Hoppas nu bara vi kan genomföra detta på ett bra sätt i Nässjö kommun!


Tåget hem kl. 17.07 Som sällskap hade jag min kollega som oxå är nyanställd - trevligt att lära känna varandra på detta sätt nu när vi ska jobba ihop en hel del. Alla barn + Ulf kom o mötte mig på stationen. Då smälter hjärtat! Johanna ligger nerbäddad och har ont, ont i halsen + feber!


Nu är det bara sängen som gäller. I morgon är det en ny dag med nya intryck på nytt jobb...........

God natt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards