Alla inlägg den 11 september 2009

Av Sofia - 11 september 2009 20:09

Det är standard på fredagarna (nästan). Tacokväll med allt vad det innebär. Mjuka tortillaskal (hårda gillar ingen i vår familj) samt alla goa tillbehör.. Den enda familjemedlemmen som inte är hemma är Johanna. Hon är på Bengts Tivoli o "hänger" som hon o hennes kompisar kallar det. De lär INTE åka karusell utan de kollar mest på killar o så att de själva ser bra ut ; ) Hon har tid till 22.00 och eftersom det nu blir mörkt c a kl. 19.30 är jag redan nervös. Att små barn är små bekymmer o stora barn är stora bekymmer har jag redan fått lära mig.


Dagen har varit ganska omtumlande. En gitarrsträng gick sönder igår så jag fick lämna in den å få den fixad på Musikvaruhuset i Nässjö idag. På lunchen var jag hos min f.d, f.d arbetsplats o äntligen fick jag mitt arbetsintyg från Kylteknik P. Kindstrand. Det var vackra ord han skrev min förre chef så jag förlät honom dröjsmålet. Jag hoppas ju inte jag någonsin mer behöver använda arbetstintyget. Där jag är nu vill jag vara tills jag är 67 år Skrattande!!


Hem kl. 16.30 o då finner jag Ulf köra runt med dammsugarn. Då blir man kär!!! Härligt!!! Stella är här igen o det är ju sååååå skönt att ha "hela familjen" hemma.


Efter en lång pratstund med min äldste bror Anders blev det då tacos för hela slanten o jag passade på att ta några bilder...


Godnatt alla vänner!!

      

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards