Alla inlägg den 17 september 2009

Av Sofia - 17 september 2009 20:51

Ooops vad veckan gick fort. Redan fredag i morgon. Mina hjärnceller har verkligen fått sin gnuggning under dagarna som gått och jag börjar väl få en aning grepp om vissa arbetsmoment. Så skönt!! Så skönt!! Tiden går lite för fort bara trots att vi hunnit med mycket.


Efter dagen blev det löpning i en solig septemberkväll. Underbart, underbart! Ulf var oxå ute en sväng före mig. Löpning i höstluft är såååå skönt. Får så mycket syre i systemet ; ) Hade väl planer på att städa men tiden, ja tiden räcker ju inte till allt. Det kommer ju som sagt en fredag och dammråttorna pyser ju inte iväg i första taget. De ligger så snällt kvar till man kommer o jagar upp dem.


Nu är jag riktigt sugen på att kolla in filmen "Flickan som lekte med elden". Kanske, kanske det kan bli av nästa fredag med min Susanne.


God kväll!



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards