Alla inlägg den 21 september 2009

Av Sofia - 21 september 2009 18:44

Vad kallt det var idag när jag cyklade till jobbet. Hade handskar för första gången denna höst o det behövdes. Kan dock aldrig ta't lugnt så väl framme vid jobbet är jag genomvarm o jättetörstig. Dagen började med internmöte vilket inte var klart förrän 3 timmar senare. Efter en synnerligen god lunch med en del kollegor var det dax för att jobba ner arbetshögen under eftermiddagen. Pang så är klockan 17.00 o "time" för att åka hem.


Lätt huvudvärk har jag o jag känner att jag behöver MAT. Kokt ägg o macka får det bli.


Ulf har fixat några mycket bra hyllor i vår klädkammare vilket betyder att vissa klädhögar ska sorteras. De där klädhögarna som legat länge.. Här ligger de kläder som inte används så ofta, de som sparas utifall att. Har jag nu inte satt på mig dessa plagg på två år lär jag inte göra det i framtiden heller. Skönt när det är gjort. Blir ju nästan lite sugen på att köpa ngt nytt Guld i mun


Ikväll bojkottar jag "Hollywood-fruar". Är det verkligen tillåtet att göra program om allt!!!!?


God kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards