Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Sofia - 4 oktober 2009 15:36

Tröstlöst när man tittar ut! Det verkar som om vår Herre är lite irriterad... Allt detta regn, o blåst!! Det är ju så ibland men jag längtar inte direkt ut. Tog oss ut en sväng med bilen för en stund sedan. Kollade, trots Johannas stora protester, på ett nytt hus som kommit i Norrboda. Ett "kvadraten" från Eksjöhus. Jättesnyggt. Alltid lika spännande att se nya fastigheter poppa upp som svampar. Ett besök på Mio oxå. Finns inte så mycket annat som är öppet i Nässjö på söndagar. Provade lite olika soffor - såna som är sköna att sitta i till skillnad från vår egen TV-soffa.


Kvällen hos våra vänner i Sandrydet igår var jättetrevlig som vanligt! Jättegod älgskavspanna med kantareller hade de fixat ihop. Det är såååå gott!! Jag blev dock lite trött på slutet - förlåt mig, Sus o P-A. Det är ju en väldans tur att vi känner varandra så väl - annars hade jag fått skämmas lite mer än jag faktiskt gjorde. Det tar på kroppen att morgonpromenera, gå på A6 i timmar - eller så börjar man bli gammal... ; )


Nu är det kaffe o havrekakor som gäller i vår väldigt väldigt fina omklädda TV-soffa från 50-talet. Vem har sagt att den nödvändigtvis måste vara skön att sitta i?


God eftermiddag!


  

Alexander Pettersson, Elin o Johanna


  

William "Cowboy"  Pettersson o David


  

Susanne o lilla Tindra


  

Ulf o jag (här ser jag rätt pigg ut...)


  


Tindra lånar storebrors spel..


  

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards