Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Sofia - 22 oktober 2009 18:37

Vi ar i ett annat land, i en annan varldsdel o ska njuta av sol, bad o varme en vecka! Var det for mkt begart att det skulle fa bli sa? Tydligen. David har tillbringat en natt pa sjukhus (med Ulf). Han fick genom en olyckshandelse skallhett vatten pa ryggen vilket ledde till brannskador grad 2.. Fullproppad med antibiotika o annat skumt?? ar han ater med oss o vi ar ater en samlad familj. Men hur roligt ar det att se sin son lystet titta pa sina syskon o inte fa bada. Han ska tillbaka till lakaren i morgon (fredag) men om han far bada de tva sista dagarna vet vi annu inte. Grymt ar livet ibland men naturligtvis ar vi saaaaa tacksamma att det gick sa bra det gjorde. Han kommer inte fa ngra men lr arr, sa lakaren. Tack Gode Gud att vi ar forsakrade. 800 Euro gick t.ex sjukhusnatten pa. Sjalvrisk pa 1500 sa vi kommer lindrigt undan.


Vi har haft underbara dagar anda. Ridit kamel o aktiverat honom pa basta satt. Men anda.. Idag har vi varit i staden Hurgahda, akt taxi (den farden hade du inte velat se mamma!!), kakat pa Mc Donalds- gott med "svensk" mat!! Stella ar i poolen hela dagarna o somnar nastan varje kvall innan buff'en borjar. Hon ater dock ifatt pa frukosten med nygjorda munkar!! Val hemma blir det morotter.


Tank om jag kunde visa lite bilder men som sagt - de kommer. Nu vantar en otalig familj pa mig. Middagen vantar!!


PS. Det finns en sak jag saknar fran Sverige - mina loparrundor. Jag har iofs ett par km varje dag i poolen vilket ar superskont men anda. David har hittat gymet at mig o loparband i all ara. Grejen ar att jag SKA kora 5 min per km/tempo o efterat blir det lite yrsel...


Kram alla som laser o ater tack for alla varmande mess, mejl o kommentarer!!! 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards