Alla inlägg den 6 november 2009

Av Sofia - 6 november 2009 18:46

Jamen, kan det blir bättre? Man går o är lite halvhängig på fredagen, går på Ipren o ska fixa farsdagspresent o lite annat. Går förbi Åhléns skivavdelning o så plötsligt får jag se "skivsläpp KENT". En splitter ny CD står där o bara skriker - ta mig!! Jag vill följa med dig hem, Sofia. Såklart du får!!! Det blir ju inte sämre att jag hade en bonuscheck på 50 kr så den kostade "bara" 119 kr. Väl hemma nu spelar jag för fullt o den är så bra, så bra. Tycker nog att de gått ifrån sitt ursprungliga sound de senaste skivorna men nu är de tillbaks på banan. Grymt bra!!


Annars har väl dagen gått rätt segt. Inte kul att känna sig lite dimmig i huvudet o smått febrig. Hade längtat efter ett bad men när jag kom hem hade Johanna nyss gjort dito vilket faktiskt tömmer vårt varmvatten för några timmar. Får paxa badkaret i morgon - ska upprätta ngt slags kö-system. Kan man ha kö på lägenheter i Anneberg o på garagen under Parkgården kan man väl ha det hemma på badkaret??


Barnen har beställt hemmagjord pizza så det blir till att fixa deg, skära skinka, paprika, lök, tomat, mozzarella o så kanske jag lägger några ansjovis i "ena kanten" till bara mig. Gott! Gott! Innan dess ska det plöjas igenom veckobrev från David o Elin samt månadsbrev från Stellas dagis. Lapp om att Stella behöver nya galonisar etc. etc. etc. etc. etc. Ibland udrar jag hur man orkar? Livet är ju för härligt - kör så det ryker - i morgon vet man inget!!


God kväll o Idol-Tove "kom igen ikväll"!!! 


  

Stella is back o ikväll är hon "isprinsessa"

 

  

Sötenos

 

  

Jois o David framför kvällen pizza a la Renstigen!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards