Alla inlägg den 8 november 2009

Av Sofia - 8 november 2009 18:40

Fars dag eller "handlarnas dag"? Det är frågan. För mannens räkning gynnade jag Kapp-Ahl (eller vad säger jag - det var ju så klart barnen) och köpte kalsonger. Lika spännande o höga odds som julskinka på julbordet. De var i varje fall snygga o det tyckte mottagaren oxå ; ) Till min pappa blev det choklad o en liten bok "lev i nuet". Därmed har jag väl ringat in vad man brukar köpa rätt så bra...  I gengäld  blev vi bjudna på räkentré, älgskavsgryta o avslutningsvis äppelkaka... Himmelskt gott som alltid!! Min bror Pelle m. familj slöt upp till eftermiddagsfikat så det blev en heldag i Torset.


Just nu cirkulerar ett radiostyrt flygplan i hela huset. Grannen har haft garagerensning o överlät en väldigt rolig leksak.. Jag kan ju säga att det INTE bara är David som tycker detta var kul...å jag syftar då inte på Elin, Johanna eller Stella... Ja, olika är våra intresse. Radiostyrda flygplan, bloggar...


I morgon drar jobbets "Stegtävling" igång. Jag har anmält mig o förhoppningsvis är jag så pigg så jag kan ta en runda innan jobbet. Som alla kan räkna ut blir det tidigt och jag SKA lägga fram reflexvästen redan nu.


Nu är det bara kvällsfix som är kvar av dagens aktiviteter. Lite kvällsmat (orkar vi det efter den middagen?) o att få barnen i säng. Kan vara ett sjå på just söndagskvällarna.. Sen kan vi slutligen somna gott i soffan till ngn filmrepris.. I morgon är en ny dag, ny härlig vecka Flört


Gokväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards