Alla inlägg den 13 november 2009

Av Sofia - 13 november 2009 14:13

Det är ngt visst med att åka mot Skåne-land. Att befinna sig på dessa sydliga breddgrader är verkligen att vara närmre 'världen'. Tura över till Helsingör o uppleva en bit av Danmark. Helt plötsligt hänger köttet i butikens fönster o korvarna är röda. Dessutom röker folk absolut överallt.


På väg mot Torsets fritidshem som ska ta hand om våra barn. Där sammanstrålar vi med våra kompisar Sus o P-A. Ska bli så kul. Det blir blogg via mobilen denna helgen, måste ju hålla abstinensen i schack.


Hej på ett tag!


Vi har precis varit o käkat på Bishop's Arms. Jättegoda kycklingvingar o revben...för att inte tala om ölen. Nu tillbaka på hotellet. Det visar sig att Susanne o P-A's rum luktar "kloak". Ärligt talat. Betala 2 lakan för ett rum med den doften. Klaga!! Klaga!! Nu har de fått ett nytt rum och på väg dit hittar jag en DATOR. Bara måste uppdatera bloggen. Ulf hittade "mig" nu o enligt honom har jag en sjukdom... - En del är alkolister o en del är boggister, hörde jag i korridoren...


Godnatt nu alla vänner! Det blir nog en hejig kväll det här ; )

Kram

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards