Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Två ägg ökar lusten...

Av Sofia - 20 januari 2010 21:21

...å nu menar jag lusten att spring - vad trodde ni????? Även min löparlust kan tryta - trodde ni inte va   ?? Speciellt i samma stund man går ut från entrén från jobbet. Lite halvfrusen, det underkylda regnet slår emot mig o dessutom hyfsat hungrig eftersom två crépès på Thimons (som dessutom var kalla i mitten) inte mättade min mage...


Men väl hemma fixade jag till lite kvällsmat till oss. "Vanlig kvällsmat" vilket innebär kokta ägg, mackor, fil... Sen händer det ngt. Magen är mätt o go o plötsligt bara finns lusten där - att springa. Å det blev en hyfsat lång runda men visst är det jobbigare nu än med bar asfalt. Hur som helst väldigt skönt och det känns så gott i kroppen nu efteråt. En dusch på detta blir toppen!!


Johanna skulle på kick n' box ikväll. Har själv aldrig testat detta men jag blev både överraskad o glad att hon ville utöva NÅGOT annat än hoppa på dansmatta hon fick i julklapp. Än har hon inte kommit hem så det blir spännande med en rapport. 


Ha en fin kväll!


Ps. Tack Milda för din kommentar till inlägget "Alexander Rybak på besök". Häftigt att han själv skriver svar till alla fans. Han är m.a.o fantastisk på fler sätt och inte bara suverän på sin fiol.


Ps. 2. Elin o David har sin första fiollektion i morgon.... Jag håller mina tummar att de inte blir besvikna att det inte första gången låter som Fairytale...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Fredag 19 april 23:16

Ja denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Satt djupt försjunken i exceldokument när jag i morse fick ett SMS. Av Lendo. Att mitt banklån beviljats o att pengarna skulle utbetalas inom 1-3 bankdagar. Tyckte det lät väldigt skumt. Ringde nr...

Av Sofia - Torsdag 18 april 19:18


Aprilväder i min värld är BÅDE snö, hagel, regn, kyla OCH sol o värme. Inte BARA allt det första utom sol och värme. Nu är det 18 april och man har inte fått tillstymmelse till varmare vårväder. Otroligt tråkigt! Jag tittar längtansfullt ut mot vå...

Av Sofia - Onsdag 17 april 16:25

Igår var verkligen en sån där dag med många punkter i kalendern. Några möte på förmiddagen, lunch och möte igen. Sen vaccination mot Bältros på Apoteket som öppnade sin verksamhet för cirka en månad sedan. Min valda vårdcentral erbjöd inte ens detta ...

Av Sofia - Måndag 15 april 19:17


Den fruktansvärt hårda vinden, näst intill storm, är över. För denna gång. Sjön ligger nu spegelblan - nästan. Vackert! Tänker tillbaka på gårdagen och hur dumt det egentligen var att faktiskt åka till Torset. Att ge sig ut på vägarna. Så många träd ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards