Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Sofia - 27 januari 2010 20:10

Det ser ut som ngt helt annat när man är klar ; ) men ack så gott. Stella mötte mig i dörren när jag kom hem efter 18.00 och bad om efterrätt.. Ingen glass i frysen (vem är sugen på det nu i denna kyla?) och ingen direkt fantasi att komma på ngt annat kul heller... Hittade en förpackning chokladpudding i skåpet och nu var det ett bra tag sen sist. Härlig onsdagskvällsmat. Först en skål yoghurt o sen chokladpudding! Alla nöjda o glada! Med tanke på att det är väldigt enkelt att vispa ihop så smakar det mycket gott.


Har kammat små hårgillande husdjur i flera timmar i kväll.   Det är små problem om man jämför med Haiti o allvarliga sjukdomar men FY!!!!!! vad jag hatar detta. Vad kommer de ifrån???? Det är ju hyfsat tjocka hårkalufser de fått oxå. 1½ timme tog det att göra rent Stella o Elin. Mössmedel, verka i 15 min o sen tvätta, tvätta, tvätta noga, noga.... En kort pottfrisyr på alla flickorna kanske?? Nej, då är man väl en ännu mindre populär morsa om man går till frissan med dem!


Nu är klockan 20:17 och jag tror jag går raka vägen i säng. Nej, jag tycker INTE tillvaron är jobbig för tillfället....


Godnatt!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards