Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Sofia - 31 januari 2010 10:33

Sandsjö Wärdshus - laxplanka!! Här pratar vi god mat. Verkligen värt ett besök. Nästan synd att äta denna vackra skapelse. Det finns även planka med kyckling, fläskfilé, oxfilé och välja på det var inte helt lätt att välja. Det kanske inte behöva dröja flera år tills vi åker igen... Efteråt blev det kaffe o dessert (saftig chokladkaka med vilda hallon o grädde). Som min bror sa - Den hade bara "nuddat" ugnen. Trevlig kväll! 18 minus utomhus visade bilen när vi åkte hem. Tur att det finns bra med värme "i" bilen.


Nu är det återigen ljuvligt vackert utomhus men fruktansvärt kallt. Känner mig helt enkelt lite instängd och begränsad när dessa temperaturer regerar. Gilla läget! finns ett uttryck som heter. Kanske skulle jag försöka mig på detta. En liten promenad i eftermiddag om man klär sig ordentligt... Tids nog kommer vår o värme. Drömmer tillbaks till förra sommaren i Skrea...så varmt så varmt. Kanske man får uppleva det i år igen?


Ha en fin söndag!


  

Tack Anders, Lotta, Pella o Monica!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards