Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Sofia - 8 februari 2010 18:42

Blev just helt paff. Ett uppdrag á la sång upphöjt till 1000. Bröllop!!! Det är ALLTID lika roligt att få höra detta: Vi ska gifta oss och vi skulle vilja be dig - Vill du sjunga för oss, Sofia! Jag sa JA! utan att tveka. Nu gäller det att öva in dessa sånger. Har ju ett drygt halvår på mig men det gäller ju att kunna till 100% så grundnervositeten kan lägga sig på tidigt stadium...


På tal om övning. Hör nu fioltoner från ovanvåningen o jag ÄLSKAR verkligen detta ljud ÄVEN att det INTE låter som Rybak. Nästan inte alls faktiskt. Men låten "grodor dansar aldrig ensam" är oxå rätt festlig. Särskilt när Elin o David spelar båda två ihop.


Nu dukar Stella fram kvällsmat. O´boy, mjölk, fil, o skålar... Undra om hon tycker jag är något slö eftersom hon tar tag i det alldeles själv. Eget initiativ gillar jag... Ska fixa fram lite mackor så HA EN BRA KVÄLL!!!


Kramar!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards