Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Sofia - 9 februari 2010 19:38

Ju fler kanaler man erbjuds via TV'n desto färre bra program blir det!! Eller blir man bara mer och mer kräsen? Allt tenderar att bli sensations-TV. Man kan tydligen göra TV av allt. Är du riktigt tjock eller sjukligt smal får du en show. Har du ett skitigt hem, ett fult hem... Är du asrik lr rättare sagt gift med en rik karl i USA får du en show. Är du riktigt fattig (och korkad) hamnar du i Lyxfällan... Näe, mycket går helt enkelt bort på tablån.


Nu kollar vi Mästarnas mästare. Till skillnad från mycket annat GILLAR jag verkligen detta program - de har fantastiska segrar o bravader bakom sig SAMTIDIGT som de äger en vinnarskalle utan dess like. Men de är bara människor (numera i varje fall) och dricker vin o har kul. Tänk vad de slitit o offrat för idrottens skull.


Själv genomförde jag en löparrunda som gick helt galet dåligt. Så är det ibland (tack o lov ett fåtal ggr) och anledninge stavas MAT. Inte tillräckligt laddad innan jag sprang iväg. Helt plötsligt tar allt slut - verkligen slut. Kallsvettig och matt i benen. Å då kan ingen vinnarskalle i världen få mig hem löpandes. Snällt får jag promenera  hem....o sjunga till ngn go låt från mobilen   


Godnatt o stor kram till alla läsarvänner!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards