Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Sofia - 23 februari 2010 18:43

Nej, inte till barnen. De fick "vanlig" choklad!!! Vilken fin snökoja de byggt i trädgården. Under denna vall av skottad snö. En lång gång fullt med ljus - svårt att fånga på bild men jag gjorde så gott jag kunde. Och kombinationen Lumbumba o stelfrusna händer ger flash-backs från den tiden då man ivrigt följde varje steg (skär kanske det heter när det gäller bandy) som Nässjö IF tog vintrarna 94/95/96/97. Rosiga om kinderna, tindrande ögon - OKEJ DÅ!! Det är lite kul med mycket snö. Men jag tror inte brevbärarna håller med om det o särskillt inte idag... Å inte snöskottarna på kommunen heller för den delen. Nu blir ju dessutom snön tyngre då det blir lite mildare grader.


Ulf o David kom just hem från bandyn. David överlycklig - han hade gjort mål!!! Det är lycka för en 8-åring kan jag säga. Nu tinar han upp kroppen i ett bad ihop med Stella. De blir väl hyfsat rena även om det mest är bus.


Annars - dagen har varit helt ok - jobbmässigt förutom att 100-åringar blir 0 år i ett av våra datorsystem. Kunderna märker tack o lov ingenting men vi administratörer får hålla reda på två kundnr. - INTE!!!!! bra. Men, men probelm är till för att lösas.


GOD kväll!!!!!


  

Entré sil-vous-plaît! (jag vet att bilden är på sne - orkar inte ändra)


  

Tre töser - Elin, Stella o Johanna - byggherrar!


  

  

Gott med chokladmjölk!! Mysigt med ljus men de värmer FÖGA!!!


  

OK då!! Det är "lite" kul med mycket, mycket snö....   









Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards