Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Sofia - 11 mars 2010 21:00

Snön smälter sakta bort eller rättare sagt "sjunker" en aning och genererar vatten på vägarna som fryser till is på kvällarna vid alla minusgrader... Lång mening det där! Idag sprang jag iväg kl. 18.00 och det gick bra - hyfsat med barmark på cykel- och gångvägarna i varje fall. Tänkte att jag fixar nog Träslända runt - mina absoluta älsklingsmarker - innan mörkrets inbrott. MEN det gjorde jag inte. Jag ska inte påstå att jag var speciellt rädd men jag tyckte jag såg både Herr o fru Älg och fröken Vildsvin ute i skogen. Men jag undrar - VEM??? skulle våga sig fram när en springande stolle sjunger högt o tydligt "Kom, kom, kom innan som, som, sommaren..." Inte jag i varje fall. Jag hade garanterat inte vunnit med denna tolkning av Timotejs schlagerbidrag på lördag. 


Å genast gled jag över på detta tema. Jag tror på dessa tjejer även o jag gillar Darins bättre (men det vet ni ju vid det här laget). Kärleken till hans låt bara växer och när den spelas på min lilla radio på kontoret tappar jag helt plötsligt den kvinnliga förmåga vi är så kända för. Att kunna göra flera saker samtidigt. Jag bara sitter stilla en stund o stirrar ut genom fönstret - den är sååå bra!! Tur att den bara varar i 3 min   


Nu tittar vi ytterligare på ett vansinnigt program av Lyxfällan. Jag kan inte med ord beskriva hur jag känner. Hur kan människor köra huvudet i sanden sååå fullkomligt. Å så känner JAG mig slösig när jag går ut o äter... Idag var jag dock duktig. Keldasoppa toppat med keso - det ni!!


God natt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards