Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Sofia - 15 mars 2010 19:31

...precis sprungit en runda - skön ork o VIPS har man energi till ALLT! Synd bara att det inte är så många timmar kvar av dagen.. Mitt förra inlägg kändes så lessamt så detta får bli dagens andra å lite gladare..


T.o.m spånat HUR och VEM och VAR och NÄR jag ska fixa med min krisfest eller jag menar 40-års fest. Visserligen är det lååååångt kvar till 9 juni men tiden går som bekant rätt fort. Ja tiden - tänk mamma att Tullan snart är 40... Hur gick det här till???


  

39 år sedan....


  

Undra just vad tankarna handlar om här? Vem som var bjuden på 1-årskalaset struntade jag nog i ; )


PS. Tullan var (är fortfarande i vissa kretsar) mitt smekanamn.... Jag blev "döpt" till detta av mina bröder i ngn slags namnlek de hade...



Av Sofia - 15 mars 2010 16:47

Satt lite i dörröppningen förut idag. Solen är varm men luften iskall. Snöhögarna sjunker 1 mm om dagen (känns det som) men nu är vi ju mitt i mars! Idag har jag varit hemma med förkyld David. Nässpray o flytande alvedon är kuren och han är möjligen något bättre.


Själv har jag inte gjort mycket nyttigt idag. David slog mig i "Fia med knuff" och "Finns i sjön". Jag slog honom i "Vändåtta" vilket säkert berodde på att det var första gången han spelade ; ) Hade ju kunnat använda dan till att baka men i bland existerar ingen som helst lust till det. Inte ens en stunds gitarrspel fick mig på gott humör...


En promenad med frisk luft kanske skulle göra susen. Halka omkring lite på knagglig is kan ju vara ett äventyr. Borde verkligen ha köpte de där dobbarna...


Ha en bra kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards