Alla inlägg den 3 april 2010

Av Sofia - 3 april 2010 16:54

"Afton" en hel "dag" (=SKUMT) o solen har verkligen slösat sina strålar på oss idag. Vi gick en liten sväng på stan o hade faktiskt tänkt att besöka vårt nya fina bibilotek i vår nya fina fastighet... Det var stängt tyvärr vilket man faktiskt kan förstå - en påskafton. Kollade in entrén o plattsättningen utanför - riktigt snyggt har de ju fått till det!! Kan verkligen inte skryta med att ha varit en flitig biblioteksbesökare. Beror till viss del att jag varit nervös för att de lånade böckerna ska komma bort. Dessutom var min mor mycket mån om att vi skulle läsa - så jag har kartongvis med böcker som passar olika intresse och åldrar. Men å andra sidan - Johanna läser just nu vampyr-böckerna för 5:e??????? gången så det räcker ju med ett litet antal..


Nu sitter jag här framför V75 o kollar sista loppet. 5 rätt på 6 avdelningar o det kanske blir en slant till vårt jobbtips. 215 miljoner skulle ju sitta rätt fint - då skulle jag personligen SKÄNKA det som behövs till en bandyhall i Nässjö ; )


Nu - in i duschen! Sen påskmiddag med mina syskon m. familjer i Torset hos mamma o pappa. Påskbord är utlovat o FINNS??? det något godare. Blev plötsligt hungrig nu..


GLAD PÅSK ALLA NI!!!

  

En söt liten påskkärring tillika gottgris.....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards