Alla inlägg den 10 april 2010

Av Sofia - 10 april 2010 12:56

Jo, det var faktiskt lite snöflingor i luften när jag gick "köpa-frallor-promenaden" i morse. Kallt var det o vinterns jacka var ett gott skydd mot envis kyla. Frallor blev det inte heller för jag glömde plånboken hemma. Lägger jag inte fram den på kvällen glömmer jag garanterat bort den på morgonen.


Händer verkligen inte ofta att jag jobbar på helgerna men idag fick det bli några timmar. Ett sån't där projekt "utöver" som inte är så nice o sitta med när tfn ringer på dagarna. David cyklade ner till stan och bara han o jag tog en fika. Johanna ville inte följa med. Elin o Ulf var på en fotbollscup i Jönköping o resultatet av den blev vidare till slutspel men förlust i semifinal. Precis när jag skriver detta kommer de hem o jag ser på Elin att hon är helt slut... Men hon har haft jättekul!!



Nu är nästa aktivitet "pasta med räkgryta" (Ulf ska på 40-års-kill-fest) och vi andra får väl roa oss just med räkor, Körslag o Djävluen bär Prada...


Tack för kommentaren Mia! Hm, jag du skulle garanterat vara haren om jag skulle få på mig ett par längdskidor o träna ihop med dig.... Måste ändå tillägga att jag har varit såå sugen på att åka just skidor i år. Ångrar mig att jag inte investerade i ett "skidkit" som så många andra har gjort. Nästa år kanske - å nu menar jag INTE Vasaloppet utan mer att börja åka i Lövhult. Pappa åkte ju första gången till Mora vid 69 års ålder så jag har ju några år kvar ; )


Ha en go kväll!!


  

En av eftermiddagens aktiviteter.. Johanna bakar bullar...


  

David har lärt mig D-dur skalan på fiol o jag har fått ordning på "Hej sa Petronella" Nu snackar vi avancerade grejer.... Det är KUUUUUUL!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards