Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Sofia - 7 juni 2010 21:33

Härlig måndag! Internmöte inföll idag och det var förlagt till en av kommunens fastigeter - Lövhults renoverade friluftgård. På agendan stod (förutom alla diskussionspunkter) ostkaka som jag hade med mig att bjuda på. Mamma har ställt upp och som vanligt blev det väldigt uppskattat. Helt klart ska man äta ostkaka när man är lite småhungrig och inte som så ofta på stora släktkalas då man redan är mätt av all mat som passerat gommen.


Avdeldningen hade både present och sjöng för mig. Blev verkligen överraskad!! Hade INTE förväntat mig någonting. En rejäl slant i form av presentkort på Intersport och eftersom löpardojorna sjunger på sista versen så var det behövligt... Avslutningsvis blev det smörgåstårta! Man kan nästan "se" sig mätt på en sådan skapelse. De är vackra! Särskilt om de kommer från Thimons. Den var supergod och överfull med räkor!!! Det har ju sina fördelar att fylla år även om det känns smått definitivt nu. Två da'r kvar!! Det andas "kris" här!!


Kollade mig i spegeln idag.. (gör jag nog ifos varje dag). Upptäckte mer "gravrost" än jag brukar ha. Senaste solen gör sitt med andra ord. Mina första pigmentsfläckar fick jag när jag gravid med David befann mig i Thailand för 9 år sen. Inte kul men ganska vanligt.. Skit samma! Hellre njuta i solen än inte vara där alls. Å ja!!! mamma jag använder solfaktor!!


Kram på er!


  

Vackert, eller hur!!!?

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards