Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Sofia - 12 juli 2010 21:49

Ja, Skrea campings trådlösa nätverk är ALLT annat än pålitligt. Å man kanske skulle tagit semester från bloggande och allt vad dator heter nu när man är ledig. Å andra sidan tycker jag det är så fantastiskt kul att skriva och eftersom man har tid att vänta en halvtimme på - att i bästa fall - kunna skriva ett inlägg och få det sparat har jag tålamodet (än så länge). 


Sitter i förtältet med mina tre äldsta barn. De spelar kort (försöker spela kort) och skymningen kommer smygande och därtill ytterligare svalka - minimalt med svalka. Kvavt är det fortfarande och åskan mullrar på avstånd. Gillar det INTE!! Det var en tanke jag inte hade när vi bestämde att "ensamma mamman" skulle vara kvar här nere. Hoppas det försvinner fort - har ju ingen bil att krypa in i.


Har tillbringat många timmar på stranden idag - i två omgångar och idag känns det som att badkrukan Sofia förintades. VILLE doppa mig och gjorde det med glädje. Var i vattnet minst en kvart vilket är förbluffande för att vara mig. Barnen var näst intill chockade och när jag messade Ulf att jag faktiskt njutit av att bada trodde han förmodligen att någon annan snott min mobil... Kan nästan få lite panik i värmen. Tänk om det blir varmare - kan man smälta bort?


Hoppas på ytterligare fina dagar här nere men visst - det får gärna gå ner till 20--25 grader - behöver inte ligga på 30..


Natti!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards