Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Sofia - 3 augusti 2010 21:02

Igår var det Lotta på Liseberg, idag Anders Lundins Allsång på Skansen. Jag känner den där "tantvarningsstämpeln" i pannan när jag hela tiden känner för att sjunga med. Man blir ju helt klart sugen på att sjunga med i alla goa låtar. Nu leder Jacob Hellman "Rosa på bal" och då VET jag att pappa tittar och DEFINITIVT sjunger med lr vråååååååålar med. "Rosa på bal" har alltid varit ett givet inslag när och om det har sjungits allsång på släktfester, bröllop etc. Växelvis sjunger damer och herrar och när sista frasen "Rosa, jag älskar dig" fyras av (från männen) bör alla som har hörselskydd genast sätta på sig dessa. Decibelmätarna slår i taket!!! Härligt, härligt..    


Full rulle på jobbet, så även idag...körde hyror vilket gick jättebra. Skönt! Hemma underhåller sig barnen med olika kompisar, Ulf underhåller sig med att vaxa bilen, tvätta, torka husvagnstält och städa husvagn.


Nu...några bitar choklad med smak av passion/chili. Där har ni verkligen lyckats Marabou!!!


Gonatt!


PS. Sus, klart att din nästa måndag blir hur bra som helst!! Du verkar liksom alltid ha koll på läget!




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards