Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Sofia - 17 augusti 2010 18:43

Sov länge, länge. Gick inte upp förrän kl. 11.00 (Att barnen inte gör det är ju en vana.) Lite frukost och sen kändes det som att det vände. Kände mig mycket bättre och i halsen känner jag nästan inget. Tee med pressad vitlök - fy så vidrigt men antagligen en dunderkur vilket jag efterlyste igår. Tack Eva-Lena - det gjorde susen på basiluskerna. Denna kur och mycket sömn - kanon!!!


Grejen med mig är, att när jag börjar bli friskare får jag helt plötsligt sån enorm lust till sånt jag nästan aldrig har annars. Städa kylskåpet, fixa avloppet i duschen, torka av skåpsluckorna i köket... Hm, gjorde nu inte allt det där men att lusten finns - är det friskt eller kanske ännu sjukare? Mentalt sett är det en bra fråga!!


I morgon blir det jobb. Då ska, utöver det jag får betalt för, en massa annat fixas. Hämta kort (sen skolavslutningen), hämta nysträngad gitarr, hämta ny säkerhetsdosa till bankärende på Posten (ICA), köpa två presenter till kalas som Stella ska gå på.... Kan man inte få två månadslöner i augusti??? Samtidigt kunde ju ngn peta in två dar till denna veckan...


God kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards