Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Sofia - 19 augusti 2010 21:07

Ett riktigt drömscenario. Att få sjunga en låt ihop med honom vore väl ändå optimalt. När jag övade i kyrkan idag (inför lördagens bröllop) gick allt hur bra som helt. Rösten känns okej, kompet fantastiskt. Å det är lätt att sjunga i en tom kyrka (läs fantastisk aukustik) - det är som att måla på akvarellpapper av superkvalitet. Man behöver nästan bara göra halva jobbet själv. Lite svårt att förklara...o ännu svårare att förstå om man inte själv målar/sjunger.


Det är här Darin skulle komma in i bilden. När kyrkan är full med folk o nervositeten får andan och hjärtat att galoppera. Då skulle alla titta på Darin istället och VERKLIGEN undra vad han gjorde där... Ingen skulle bry sig så mycket hur jag sjunger då... ; ) Skulle nog själv inte få fram ett ljud om han stod bredvid!


I kväll har jag druckit te fullproppat med riven ingefära (gott till skillnad från vitlök), tagit mig ett varmt bad, rippat och laddat in Darins nya CD "Lovekiller" på mobilen. Lovekiller = kärleksmördare.... hm.. Med tanke på bröllop på lördag passar väl inte den namnet så bra. Men!!! Låten är superb!


Godnatt

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards