Alla inlägg den 14 september 2010

Av Sofia - 14 september 2010 20:59

Mål att sträva mot! Uppfyller man det man föresatt sig är det bra, gör man det inte ligger besvikelsen (mer lr mindre) som en hinna över känslorna.. Efter en arbetsdag som heter duga (sju -- sex = såg till slut små gubbar på skärmen) kom jag hem o kom plötsligt ihåg en uppgörelse från igår.


Jag bytte en föräldrarmöte mot en städning av huset.  Det 3:e i raden av f-möte gällande klass 3 och det är ungefär samma info samt ett besök i slöjdsalarna. Jättviktigt förstås men man KAN inte alltid gå båda föräldrarna på varje möte. Ulf fick åka dit. Å även att städning verkligen inte är högsta vinsten efter en lång arbetsdag så är det så skönt att få bort husdjuren som ligger lite här-o-var. Mjuka, gråa som virvlar runt så  i hörnen. Upp till kamp alltså.


Nu är man alltså lite "fröken duktig" och ännu tröttare än jag var förut. Har addat min egen dotter på FB och det är en märklig värld vi lever i. Men ändå lite kul... Har pratat rätt mkt med henne idag - till skillnad från andra dagar.. att skriva meddelande till varandra genom datorn får absolut inte ta överhanden..


Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards