Alla inlägg den 24 september 2010

Av Sofia - 24 september 2010 19:13

Så var beslutet taget. En bil nr. 2 i vår familj. En golf kombi, blå metallic lack, årsmodell 02 - är väl i stort sett vad jag kan om bilen + att den funkar alldeles utmärkt bra och en grym stereo. Eftersom Ulf tar Hondan till Vaggeryd varje dag blir jag rätt låst med 4 barn i stan o allt som kan hända med dem... Att alltid var hänvisad till cykel eller promenader när snön yr och regnet piskar är inte alltid så kul ÄVEN om jag nu i denna stund känner masken som kryper i ryggen... Jättetacksam att vi har den där bilen nu - pengarna gick precis i väg i cyberkabeln...


24 september, KENT senaste på stereon, sitter på altanen o fryser inte ett dugg. En värmebölja har stannat upp "hösten" för en stund och att kunna sitta ute kl. sju en kväll såhär - great!! Ett glas gott Shiraz har avnjutits och doften av stekt köttfärs till tacos börjar sprida sig i huset. Njuta på hög nivå! En arbetsvecka är avslutad och i morgon är det fotbollsturnering på Skogsvallen för David o de andra pojkarna födda 01. På kvällen bär det av ut i till skogen - 40-årsfest x 3 i Nävelsjö bygdegård (däribland min Susanne som fyller). Ska bli hur kul som helst!!!!!!!


Go kväll!!!!


  

Den supersnygga kappan som ska värma mig i höst!! Tack för HM!!!


  

Lilla kammarmusiksalen i nya Kulturhuset Pigalle, Nässjö. David spelar i stråkdraget!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards