Alla inlägg den 30 september 2010

Av Sofia - 30 september 2010 22:05

Ikväll har jag fått stifta bekantskap med nya noter och stämmor som bildar nya sånger, träffat nya trevliga människor i N:a Solberga kyrkokör. En jätterolig kväll där jag verkligen fått använda stämbanden. Häftiga låtar, fina låtar - lite att bita i!  Om någon av mina läsare är intresserade o höra en suverän konsert söndagen den 24:e oktober så är ni hjärtligt välkomna till N:a Solberga kyrka kl. 17.00

 

Efter dagen som gått får man en bekfräftelse på att en stor del av livet består av att knyta kontakter och skapa relationer. Jag träffar (oftast per telefon) underbara människor och ibland något mindre underbara. Vid vissa tillfällen får man höra de mest otroliga historier - glada och sorgliga. Man växer lite som människa när man kan hjälpa personer, det kan handla om väldigt enkla saker. Ibland är man bara ett bollplank för människors funderingar och det kan räcka! Själv är jag nog ganska bra på att nyttja andra kollegor som bollplank - hoppas de oxå växer ; )


Jag har knutit alldeles för lite kontakt med mina barn idag, får reparera det i helgen då vi inte har så mkt på programmet... Hann i varje fall ta några kort av världens vackraste glasögonbärare ; )


Godnatt!!!!


  

Kul att se världen igen va??


  

Båge nr 2 - för omväxlings skull!!!


  

De här korten kostade mamma en slant o då ska vi inte ens prata om vad glasögonhistorien kostade...... ; )

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards