Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

000111 Elin 11 år den 11 januari 2011

Av Sofia - 3 januari 2011 19:01

Ett rätt häftigt personnummer har hon vår tös. Elin, en milleniumflicka, född den 11 januari 2000. Låg in influensa i samband med nyår - milleniumskiftet och var oerhört tacksam och glad för att han hon dröjde.... Bjöd in till 11-årskalas för släkten på lördag via mess och hoppas verkligen det kan bli av då Stella är här i helgen.


Det är dock inte så säkert att det blir nån fest. Far åkte skidor idag och ramlade - bröt lårbenshalsen. Det är ungefär vad jag vet. I skrivande hoppas jag på att han operereras i Eksjö och att detta går bra!!! Han har rört på sig/motionerat i hela sitt liv, äter allsidigt och är frisk i övrigt men åldern är ändå 75. Till sinnet kanske 40 och hans kropp ser ut som max 60 MEN benen i kroppen är ändå anno 1935.


Så lessamt! Tänker nu bara på min pappa....o min egna tråkiga förkylningsblåsa under överläppen är inget jämfört med var han går igenom just nu. Å att jag förmodligen kommer ligga vertikalt i morgon (fryser och har otroligt ont i huvudet) är nada med vad andra genomlider!!


Hoppas er kväll är frisk o benbrottsfri!!

 
 
Ingen bild

Pelle

3 januari 2011 19:29

Tråkigt med far din, men är han i så bra form fixar han det!!
Blir du hemma i mon så krya på dig, ses nästa vecka. Vi drar till Köpenhamn Ons-Fre, ska bli skönt.

Sofia

4 januari 2011 10:33

Ha en skön resa!

 
Ingen bild

marie

3 januari 2011 19:33

Hej
Hoppas det går bra med din pappa, tänker på er båda två! Krya på dig!

Sofia

4 januari 2011 10:32

Tack Marie!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Onsdag 27 mars 19:24

Medborgarbudget - en värdefull demokratisk process. Ut på tur! Förmiddagen ägnades åt att besöka resultatet av medborgarbudget i våra kransorter. En demokratisk process där folket får rösta och bestämma vad som blir verklighet av pengarna. Så värdefu...

Av Sofia - Tisdag 26 mars 18:58

Igår kväll var det gruppmöte för vårt parti, Centerpartiet. Bra diskussioner och gott fika - tack Tommy, engagerade medlemmar och god stämning. Vad kan man mer önska tänker jag. Det är mycket som händer och det stundar ett EU-val eller EP-val som det...

Av Sofia - Lördag 23 mars 16:38

I går morse fick jag bevittna hur den sista elstolpen fick fot, eller hjul. Luftledningarna är nu borttagna här i vårt område och en traktor for iväg med den. Äntligen blev vi av med vår fula ledning som förstör våra utsiktskort. Det är verkligen ett...

Av Sofia - Fredag 22 mars 19:07

Samarbete och samverkan är ett ord som har genomsyrat arbetet i kommunen sedan jag tillträdde för cirka ett år sedan. Det har verkligen gjort oss alla mycket mer medvetna om fördelarna att samverka både när det gäller det på politiska planet och i ve...

Av Sofia - Onsdag 20 mars 20:43


Skön tystnad smeker mitt öra Endast vinden hörs och läker mina vintersår Snövit matta lurar mitt öga Jag ser vinter men känner vår Kylan biter i min kind och håller isen envist kvar Från klockan sex till sex ser jag sjö och horisont Marstid...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards