Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Sofia - 28 februari 2011 19:46

Inte ofta man äter lunch med mor o far o bror i stan! Det blev det idag. Ett fönsterbord på Akropolis - bokade på morgonen och boka är nödvändigt för att få plats. Däremot var fakiskt inte maten någon höjdare idag. Fisken var alldeles för mycket och för hårt panerad. Men det var ändå väldigt trevligt - tack mamma o pappa!!


Utvecklingssamtal för David har genomförts idag. David är en snäll, gla och duktig kille! Ha, ha - det visste vi ju redan. Att han sedan "når målen" är ju alldeles underbart. Vad gör det då att fisken är torr till lunch? Dessutom ska vi snart äta kvällsmat så jag överlever i dag oxå. Därefter läxläsning med barnen en hyfsat lång stund....så både jag o Ulf får väl ta åt oss lite för goda omdömen.... ; )


Gäller att ladda inför morgondagen med bra mat och god sömn. Ska testköra filer för de interna hyreskontrakten i morgon! Lite nervös faktiskt - det känns verkligen som att projekt nu har rotts i land och jag hoppas jag får ankra båten i rätt hamn i morgon!!! Är det något fel får jag paddla som attan några dagar (stansa bokföringsordrar i flera dagar....   


Grattis, grattis till Ella - min yngste storebrors äldsta dotter - som fyller 17 år idag! Som jag brukar säga - du var så attans efterlängtad och jag minns det som igår! Hoppas din dag har varit UNDERBAR!!!!   



Ha en fortsatt fin kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards