Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Sofia - 9 mars 2011 09:37

Skjutsat lilltösen och stortösen till sina skolor. Är hemma halva dan med Elin o David. Ligger i sängen, dricker kaffe och jobbar.. Man kan ha det sämre. Plöjer ett gigantiskt dokument å ska försöka få till svenskan vilket är ett hedersuppdrag + att jag tycker det är ordentligt kul!! Det går faktiskt riktigt bra MED spotify på. Har kvar mitt lyckorus från igår och inte heller idag känns någonting speciellt svårt. Så länge denna känsla finns kvar...njut Sofia!!! Det kan vända fort, vet jag av erfarenhet...


Barnen är hur som helst bättre, medicinen har helt klart börjat verka. David snyter sig "på order" och han klagade vid frukosten att han inte kännder någon doft. Träligt för då känner man ju inte heller några smaker. Skumt att han då tycker antibiotikan är så äcklig..?


Sen åker jag till Vipan och fortsätter kneget och lär sitta en stund i eftermiddag/kväll medan Ulf kommer hem till barnen. Solen och vinden får jag förhoppningsvis känna någon annan dag.... För det komma många nya dagar framöver med SOL!!!!! (hoppas jag)


Ha en fortsatt fin dag!


PS. Grattis svägerskan Lotta som fyllde lämpligt nog igår på Kvinnodan!! Annars är jag inte mycket för den där dan.... Jag vill ha fler än en....minst hälften ;))

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards