Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sofia - 10 mars 2011 19:13

Den är så härligt(?) käck den där låten som Carola sjöng in 1983 (kan va 1984 oxå). "Hej mitt vinterland" - det känns inte riktigt så när jag har tittat ut idag...snöflingorna har säkert kul när de dansar hambo därute...... Nån sa på eftermiddagsfikat idag att denna snön lägger sig som ett varmt täcke över den andra snön och smälter bort det snabbare...? Okej! Bra!! Forsätt snöa då för tjyvingen.. Hade ju HELLRE sett sol och känt varma grader men, men - alla sätt är bra utom de dåliga ; )


I natt hade jag vansinningt svårt för att sova. Brukar inte ha det. Händer inte alls ofta. Fick några fina Facebook-tips. Kunde kanske beror på att det snart är fullmåne.. Inte för att den tycks ha påverkat mig hittills men det KAN vara en orsak. Jag tror ju iofs att det kan ha berott på att jag idag skulle ha löne- och utvecklingssamtal med chefen. Å jag tycker det är så svårt! Hej o hå vad jag är bra! Marknadsföra sig själv är inte lätt. Men med facit i hand var det inget att gruva sig för. Vi var överens om alles och det inte finns mycket till lönepott i kommunen visste jag ju innan. Kändes hur som helst mycket bra när jag gick därifrån! Allt handlar ju inte om pengar!! Härliga arbetsuppgifter och arbetskamrater är nog så viktigt!!


I kväll är det åter torsdag och Stellas sista kväll på ett tag! Det "känns" som alltid!


Må väl alla därute!! Guten abend!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards