Alla inlägg den 23 april 2011

Av Sofia - 23 april 2011 17:46

Att behöva (få äran att) rota fram sommarkläder den 23 april är både häftigt och oerhört trevligt!! Våren 1996 var det exakt samma väder. Häftig värme och jag minns att jag gick höggravid (Johanna föddes 7 maj) runt Ingsberssjön och bara njöt.


Å njuter har hela familjen gjort idag. Mestadels har vi varit ute såklart. De senaste timmarna har jag dock befunnit mig inomhus för att fixa till lite såser och tillbehör till grillmiddag med goda vänner. Vi fick barn samma år så vi träffades mycket förr när barnen var små. Idag är inte ens deras äldste med. Blivande 15-åringar vill sällan hänga på sina föräldrar om de inte måste.... Hur som helst ska det bli kul att träffas. Så längesen och vi har säkerligen mycket prat att ta igen.


Nu skriver jag inte mer idag. Hinner inte... Däremot publicerar jag lite bilder från lite kamera testing från gårkvällen. Hittade så många nya "färger" på kameran vilka jag inte har använt så oftas....


StorUlf och LillUlf efter avsltuad måltid!!!


   

En liten påskkärring...

   Såja, ett litet leende från kärringen!!


 

En stor påskkärring! Puss!!!


  

Litet leende....??


 

Såja!!!


 

Bra där!! Färg "Blåstick"

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards