Alla inlägg den 24 april 2011

Av Sofia - 24 april 2011 18:04

Vårkänslor!!!! De är här nu!!! Med full kraft! Å det är inte en liten försiktig flört utan det handlar om stormförälskelse! I våren, i solen, i värmen, i ALLT som hör våren till. Från gatans sopmaskiner till påsklijans gula färg. Jag slukar det mesta - bara vi får värme! Sitter i solstolen framför huset, klockan är 18.00 och det är över 20 grader här. Solfaktor 20 i facet o sunblock i pannan. Sen jag fick mina barn får jag tydligen leva med de där förbaskade pigmentfläckarna... Å solen är farlig - I know - men den är bra oxå - för själen, min själ! Jag har traskat mkt denna helg, i solen o njutit av varje steg. Något som slår mig när jag är ute runtom Nässjö o promenerar är:Det är oerhört många cabbar som kör runt när det är fint väder. Det byggs väldigt många altaner. Barnen åker mkt inlines. Nästan alla som jag möter har antingen hund lr stavar. Frågan är om det är jag som inte hänger med... I morgon ska jag testa variant löpning i solen. känner mig pigg o kan nog möta den ansträngningen med full kraft.Ikväll är Ulf o jag barnfria. Mina snälla föräldrar har dem för att vi ska få ha lite egen tid!! Passligt i vårtider ; )Vårkramar

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards