Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Sofia - 9 maj 2011 21:04

Det är ögongodis nu! Utomhus! Överallt! Man kan inte se sig mätt på vyer och detaljer. Själv låg jag igår och tittade på vårt körsbärsträd som nu blommar för fullt. Bredvid står en av hängbjörkarna och är vacker. Den har ju fler uppgifter än att vara vacker men vår Herre var nog på oerhört gott humör den dagen han skapade just hängbjörken...


Kylan på nätterna håller tillbaka växtligheten lite grann. Men det går fort nu. Vitsippor finns fortfarande men tittar man nog så börjar de bli lite torra. Det saknas helt klart regn!! Å när man vill att det ska regna....nada ; ) Tycker lite synd om de som har problem med allergi och pollen - de önskar säkerligen regn!! Å bönder och alla som sysslar med odling oxå förstås!!


Man vill vara ute så mycket som möjligt. Försöker att tränga bort "längtan ut" på dagarna när jag sitter inne från 8--17. Började dagen med en promenad och har även avslutat dagen med en... Skulle blivit en löparrunda MEN senaste turen gav mig halvvägs hemsk håll!! Har aldrig haft några stora problem med det. Fick stanna flera ggr och nu känns det som om jag har ett stort blåmärke på höger sida....öm.. Hmmmm.. Känns sådääääääääääär med tanke på att Varvet startar om 2 veckor (knappt). Tråkigt!!


Ha en fortsatt bra kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards