Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Sofia - 12 maj 2011 21:28

Idag har fyra kollegor och jag varit i Jönköping på informationsträff som vår leverantör av fastighetssystemet arrangerade. Till konferensavdelningen på Stora hotellet bar det av med en av internbilar vilket är en något risig Renault. Förutom att den tog oss framåt så är AC'n den enda fungerade finessen...å just det idag på förmiddagen var rätt skönt. Vi körde i 240 km/h. Det du mamma! Har jag aldrig gjort förut! Konstigt nog kändes det inte så snabbt..... ; ) Typ bara c a 90 - det fick gå på "känn" liksom då mätarna var helt ur funktion första milen. Värmeslag? Möjligen? Rättade till sig efter ett tag men det såg hyfsat kul ut. En kollega tog ett kort på mätaren o la ut på FB så nu skriver väl tidningen snart. "Nässjö kommuns anställda - fartdårar". Om jag rannsakar mig själv så gör jag ju ingen hemlighet av det heller direkt....


Efter jobbet blev det helghandling. Vad kan man behöva två dygn på en camping i Gränna? Det är vår årliga stora släktträff på fars sida som äger rum hela lördagen på Visingsö - ska bli såååååååååååå kul! Då passar vi på att campa från fre-sön på Grännastadens camping. Två kvällar och två frukostar. Grill går bort - dels för det aviserade sämre vädret och dels för att vi slängde vår utslitna campinggrill förra året (vi skulle ju sälja husvagnen ; ). På lördag kväll gäller det att ladda upp med nåt som håller oss vakna i ca 3--4 h då det Eurovisionsschlagerfestivalen. Hoppas Saade går till final så han får göra sin glaskrossarshow!!


Å ikväll blev det en löpartur!! Tempot var väl sådär men magen ömmade i varje fall inte. Klädde på mig för mycket (som nästan alltid)... Måste vara positiv nu! Klart du fixar detta Sofia!!!  


God natt!!!



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards