Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Sofia - 25 maj 2011 18:20

Inte kul men då o då ofrånkomligt! Sovit mest hela dan. Sen eftermiddag o livet återvänder. Tog mig till Målenplan men ingen Stella var där på fotbollsskola. Kände mig helt plötsligt fånig att stå där när hon och hennes pappa inte kom. För att inte tala om saknaden...


David hade en underbar dag på sin skolresa. Det var mer än böljigt på Vättern av förklarliga skäl. Någon miste sin dyra keps i det blå.. All drickyoghurt var urdrucken så det bubblar nog över snart.... Polkagrisar i olika former o färger var med hem.


GRATTIS GRATTI till min bästa Susanne som fyller år i dag! Tänk att ett helt år har gått sen vi fylld det "jämna"! Hoppas din dag har varit härlig!! Grattis även till min bästa frissa Maria "På Håret" Boström. Dröjer många år innan du fyller nåt jämnt som börjar på 4... ;)


Ha en fortsatt fin kväll!!


PS. CD med samtliga Eurovisionlåtar kom med posten idag. Vilka guldkorn det finns där i allafall..det lilla jag lyssnat... Vinnarlåten är grym och Tyskland och England!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards