Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Sofia - 2 juni 2011 18:13

Jag vill!!! Gå på Nässjö Coverfestival!! Lyssna på en massa bra musik, träffa en massa trevliga människor! När det väl anordnas någonting i staden - man ur huse! Kruxet är att jag vill gå båda dagarna. Förutom en mängd bra lokala band och div artister anländer Nicke Borg sen fredagkväll (natt) och Uno Svenningsson på lördagskvällen... Vill verkligen se både och vilket jag säkert inte är ensam om (vilket arrangörerna säkert vet ;) Under maj och juni har man ju inte så mkt annat.... (hmmm) så det är bara att boka in. Hård, hård prioritering gäller! Å nu när t.o.m min bror var i tidningen och lobbade för festivalen så bara måste jag dit....å se om han kommer ; ) Alltså fredagen den 17:e och lördagen 18:e blir det "hänga" på torget och vimla ihop med maken. Vi ses där!!!!


Idag hade jag ambitioner att plantera blommor i krukorna på altanen. Men det stannade vid just bara tankar. Efter en 4 mil cykelrunda i hyfsad motvind (medvind då och då) gick jag fullständigt i däck efter middagen. Tyckte inte jag körde så hårt men eftersom gårdagskvällen blev VÄLDIG trevlig med grill&grannar var två timmars sömn på eftermiddagen otroligt skönt...


Sen tog Ulf o jag en hus-tittar-runda. Kollade in nybygget uppe vid ledet, alla nya fina hus vid Vallbohaga, nya husbygget bakom lasarettet... Alltid lika spännande och kul att kolla hus. Detta har vi inte gemensamt med våra barn som tycker det är uuuurtråkigt att glo på sånt - vi var ensamma i bilen!


Ha en fortsatt fin kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards